Saturday, 25 June 2011

Saya sayang Awak...

Kita gaduh.
Saya main main.
Awak ingat betul betul.
Tak tau nk buat mcmana lgi
Lantak awk lah


Smlm kita brselisih
Saya buat dunno
Awak pandang saya
Saya buat dunno jugak
Degilnyer saya........

Saya nmpak awak
Saya nk panggil
Tapi awak x toleh
Sbab saya panggil dlm haty
Bodohnyer sya...


Awak tegur saya
Saya buat dunno
Tapi awak xtahu hapynya saya
Saya dengar awak cerita
Awak kta dah jatuh cinta
sedihnyer saya...


Awak keluar tgk wayang
Saya pun
Awak keluar dgn dia
Saya tengok aje..

Awak call saya
Mengacau betul.
Tgh tido lah
Sya layankan aje
Awak cakap awk dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi awak x nampak
Sayan cakap....

Kesiannya awak...


Hipokritnya saya

Hari ini hari jadi saya
Tpi awak lupa
Sedihnya saya.
Tapi takpe.awak bukannya sesiapa

Awak mintak maaf
Saya senyum aje.
Saya kata tak kisah
Awak belanja tgk national treasure
Ish tak romantiknyer,..


Tapi best aper


Saya dapat bunga
Cantik suker sgt
Tapi x tahu sape pengirimnya
Awak nampak
Awak terus balik


Saya panggil awak
Tapi awak taktoleh
Saya cma nk bagitau


Awak!!!!Lori!!!!


Saya kejar awak
Awak terus jalan
Saya tolak awak.
Awak jatuh.

Saya nampak lori
Betul-betul depan saya
Kalau ia sempat
Saya nak bagitahu


Awak!!!!Saya Sayang Awak....


























































No comments:

Post a Comment