Saturday 21 April 2012

Ciri - ciri sahabat sejati

CIRI-CIRI SEORANG SAHABAT SEJATI~

ASSALAMUALAIKUM...


anda punya sahabat? yg kononnya sejati sehati sejiwa?


tahukah anda siapa itu S.A.H.A.B.A.T???
meh sini aku nak kongsi ciri-ciri sahabat di mata aku


1. seorang sahabat haruslah nampak baik di hadapan anda dan kelihatan suci di mata dunia. kalo xdak ciri ni bkn sahabat lah namanya!


2.sahabat sejati adalah insan yg anda tolong ketika dia susah dan anda menjaganya bagai menatang minyak yg penuh ketika dia sakit.


3. sahabat mestilah mempunyai 'angin kuskus' iaitu secara tiba2 buat 'muka taik' kepada anda tanpa alasan munasabah. coihhh ingat dia sorang berangin!


4.sahabat adalah insan yg bertanggungjawab menaruh syak wasangka terhadap anda kononnya anda adalah penyibuk nombor 1 hal kisah cintanya.piiiiiiiraaahh! aku pon ada kisah cinta sendiri la wei,lagi romantis kot!


5. sahabat terbaik adalah insan yg 'mendekati' anda ketika subjek yg anda mahir dan 'menjauhi' anda ketika subjek yg anda lemah. well done!


yg penting sahabat mestilah PERASAN BAGUS!hohoho~
itu ciri2 sahabat di mata aku. bagaimana dgn anda? apa ciri2 seorang sahabat di mata anda?


kerana itulah sampai sekarang aku TIDAK mempunyai sahabat. ya, aku TIDAK perlukan sahabat. apa yg aku ada BEST FRIENDSSSSS~
sbb best fren adalah insan yg paling best utk dimiliki.hehehe
kalo aku rajin aku update ciri2 best fren pulak yer.


TERIMA KASIH kepada semua BEST FRIENDS yang masih sudi bersama saya ketika jatuh bangun saya. Terutamanya Iffah dan Adila......


i love u all damn much! ^__^

No comments:

Post a Comment